W ramach oferty w pakiecie #Bezlimitu miesięczny limit internetu LTE został podniesiony do 7 GB, w pakiecie #Pełenluz - do 5 GB, w #Dlamniesuper - 13 GB, a w #Najlepiej - do 16 GB. Dodatkowe paczki danych internetowych łączą się z bonusem za rejestrację numeru w Virgin Mobile oraz innymi promocyjnymi ofertami dla dotychczasowych i nowych klientów.
W reklamach nowej oferty występuje dynamiczna staruszka Gigababcia, znana z wielu poprzednich kampanii Virgin Mobile. Nowy spot pokazuje, jak bohaterka odwiedza salon fryzjerski, gdzie przygotowana jej zostaje wyczesana fryzura nawiązująca do wyczesanych pakietów internetu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/virgin-mobile-zwrot-50-proc-wartosci-pakietu-za-rejestracje-numeru ##
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (w stacjach głównych i tematycznych), radiu oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Lubię to - linked by Isobar, produkcją spotu zajął się dom produckyjny Film Produkcja, a postprodukcją - studio Stage2. Za zakup mediów odpowiadają dom mediowy Mindshare i agencja iProspect, a za działania public relations - agencja Multi Communications.











