Gigant streamingu wprowadził zmiany w transmisjach Ligi Mistrzów. To wygląda jak mecz w FIFĘ

Serwis streamingowy Prime Video wprowadził nową usługę Prime Vision, oferującą widzom Ligi Mistrzów dane w czasie rzeczywistym. Usługa ruszyła podczas meczu Tottenhamu z Villarreal.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Gigant streamingu wprowadził zmiany w transmisjach Ligi Mistrzów. To wygląda jak mecz w FIFĘ
Amazon Prime Vision

Jak podaje "The Guardian", usługa ta umożliwia widzom dostęp do szczegółowych danych, takich jak m.in. nazwisko piłkarza, prędkość jego biegu, prędkość piłki, mapa rozstawienia piłkarzy po boisku, długość podań czy opcje podania. Rozwiązanie zadebiutowało w drugiej połowie września podczas spotkania Tottenhamu z Villarreal.

Inspiracja z gier wideo

Prime Vision czerpie inspirację z gier wideo, co podkreśla Andrew Hornett, dyrektor ds. produkcji transmisji sportowych na żywo w Prime Video Europe. Usługa ta była już z powodzeniem stosowana w USA przy transmisjach NFL, za co otrzymała w 2023 roku nagrodę Emmy. Wprowadzenie tej technologii do Ligi Mistrzów ma na celu przyciągnięcie młodszej widowni oraz zwiększenie zaangażowania fanów.

Usługa zadebiutowała w Wielkiej Brytanii, planowane jest jej rozszerzenie na inne rynki, w tym m.in. Niemcy i Włochy. W przypadku tych dwóch ostatnich krajów Prime Vision ma działać od trzeciej kolejki Ligi Mistrzów.

W Polsce całość rozgrywek Champions League pokazuje Canal+ Sport, a wybrane mecze TVP, która nabyła sublicencję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"

Lavazza i Jannik Sinner przedłużają współpracę. "Dla mnie Lavazza to przede wszystkim rodzina"