"Zarząd Gino Rossi SA informuje, iż po uzyskaniu pozytywnej opinii rady nadzorczej, postanowił przystąpić do negocjacji warunków sprzedaży akcji Simple Creative Products SA. Jednocześnie zarząd spółki nie wyklucza rozpoczęcia negocjacji w sprawie prywatnej transakcji sprzedaży z innymi inwestorami" - głosi komunikat.
Spółka informowała na początku miesiąca, że 5 listopada 2010 roku otrzymała od grupy private equity ofertę wstępną na zakup 100% akcji Simple Creative Products za cenę 90 mln zł i zapowiadała, że do 25 listopada 2010 roku odpowie na otrzymaną ofertę po uzyskaniu opinii rady nadzorczej.
Spółka prowadzi sprzedaż - w segmencie markowej odzieży damskiej - w 44 salonach, w tym: 32 salony własne, 10 salonów franczyzowych, a także dwa salony własne na terenie Niemiec, jak podało Simple na swojej stronie internetowej.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 4,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 9,75 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 136,56 mln zł wobec 131,06 mln zł.











