'Glamour' bardziej amerykański i w niższej cenie

Październikowy numer miesięcznika "Glamour" (G+J Polska) ukazał sięw zmienionej szacie graficznej, z nowym logiem i nowymi czcionkami.Pismo bardziej przypomina teraz swój amerykański odpowiednik.Obniżona została też jego cena.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Po zmianach magazyn dostarcza jeszcze więcej informacji otrendach - w modzie i urodzie - oraz w innych sferach życia.Poprawiono nawigację Moda, Uroda, Ciało i Zdrowie oraz Kultura.Pojawił się też nowy dział Prawdziwe historie, opisujący ważneproblemy nowoczesnej młodej kobiety.

- "Glamour" jest magazynem piszącym o trendach i kreującymtrendy. Chcemy być "trendy" i dlatego wprowadzamy w nim zmiany -mówi nam Magda Bulera, PR manager w G+J Polska.

Wydawca wprowadził też promocyjną cenę pisma, która wynosi 3,90zł. Dotychczas pismo kosztowało 5,90 zł (ceny dotyczą wydania bezgadżetu).

Październikowy numer "Glamour" ukazał się w nakładzie 300 tys.egz. i towarzyszy mu kampania reklamowa w telewizji (MTV Polska,Viva Polska, VH1 Polska), prasie ("Gala"), radiu (Eska, RMF FM) iinternecie (Wirtualna Polska, Kobieta.pl, Onet.pl, Gadu-Gadu). Zakreację i planowanie mediów odpowiedzialny był dział marketingumagazynu.

Średnia sprzedaż ogółem "Glamour" w okresie od stycznia doczerwca br. wyniosła 137 317 (dane ZKDP).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"