Spot pokazuje miasto i jego najbardziej charakterystyczne obiekty, jak Arenę Gliwice, radiostację, Centrum Innowacyjnego Biznesu, Centrum Nowych Technologii i węzeł komunikacyjny A1-A4. Spot wieńczy hasło "Gliwice. Przyszłość jest tu".
Spot emitowany jest od 4 czerwca przez miesiąc. - To dobry moment na podkreślenie potencjału miasta, które jest dynamiczne i nowoczesne. Dzięki świetnej lokalizacji oraz bogatej ofercie spędzania czasu wolnego Gliwice są atrakcyjne dla każdego, kto szuka miejsca na weekendowy wypad. Rozwój branży Hi-Tech i wysoki standard życia sprawia także, że Gliwice to świetny wybór dla ludzi poszukujących komfortowego miejsca do życia. Warto, aby o atutach Gliwic dowiedziało się jak najwięcej Polaków - komentuje Paweł Staszel, p.o. naczelnika Wydziału Kultury i Promocji Miasta Gliwice.

Zakup mediów został dokonany przez miasto bezpośrednio u brokerów reklamowych stacji Polsat oraz TVN. Spot zrealizowała i3D Med, gliwicka firma specjalizująca się w realizacji projektów z obszaru technologii VR i interaktywnych rozwiązań











