Top 15 Agencies Weighted 2022. To zestawienie ujmuje 15 czołowych agencji PR na całym świecie klasyfikowanych według przeliczenia liczby nagród na liczbę pracowników. Clue PR zadebiutowało od razu na szóstym miejscu, w ten sposób wyprzedzając m.in. agencje z Australii, UK czy Szwecji.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polskie-agencje-z-nagrodami-na-ipra-golden-world-awards-2022 ##
W tym rankingu pierwsze miejsce zajęła agencja Fanclub z Wielkiej Brytanii, podium uzupełniły CTA z Chorwacji oraz SKPR Strategies ze Słowacji.
W czołówce e znalazły się także firmy z Australii (Eleven), Wielkiej Brytanii (Manifest i Tin Man), Peru (Orange 360), Nigerii (Image Merchants), Indii (First Partners), ogarniętej wojną Ukrainy (Gres Todorchuk i Be-It Agency) oraz Szwecji (Spotlight). Po raz pierwszy w 11-letniej historii rankingu nie znalazła się w nim agencja z USA.

PRovoke Media opublikowało 11 edycję corocznego rankingu Global Creative Index. W jego ramach analizowane są zgłoszone oraz zwycięskie kampanie z ponad 25 konkursów nagradzających działania PR, digital i marketingowe, które odbyły się w ciągu ostatnich 12 miesięcy – łącznie z Global SABRE Awards 2022.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-z-dwoma-nagrodami-na-ipra-golden-world-awards ##
Liderem rankingu Global Creative Index na rok 2022 drugi rok z rzędu została agencja Weber Shandwick. Kolejne miejsca należą do Ogilvy, Edelman, BCW, Dentsu.












