ASAP&ASAP przygotowała globalną kampanię dla szwajcarskiego koncernu Enbio Group

Agencja ASAP&ASAP przygotowała kampanię telewizyjną dla marki Enbio, promującą bezpieczne salony kosmetyczne, fryzjerskie, barberskie oraz salony tatuażu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ASAP&ASAP przygotowała globalną kampanię dla szwajcarskiego koncernu Enbio Group

Spot telewizyjny ma zachęcać konsumentów do wybierania bezpiecznych salonów, korzystających ze sterylizatorów klasy medycznej marki Enbio. Oprócz kampanii w telewizji działania prowadzone są w kanałach digital. Trzon kampanii stanowi landing page na stronie enbio.com, gdzie znaleźć można mapę bezpiecznych salonów #enbiosafe.

Kampania ma charakter globalny, a jej pierwsza adaptacja została już dokonana na rynku rumuńskim. ASAP&ASAP odpowiada za strategię oraz kreację kampanii, a także za ux i web design strony enbio.com.

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny ASAP&ASAP Video a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Wavemaker. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+