Globalny budżet reklamowy Tetra Pak dla Erasmus

Koncern Tetra Pak zatrudnił agencję Erasmus do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wcześniej za budżet producenta opakowań do żywności odpowiedzialna była Ogilvy Advertising. W przetargu Erasmus pokonała inne, nie wymienione z nazwy agencje.

Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie opartej na wielu kanałach kampanii reklamowej promującej markę Tetra Pak. W obejmującej ponad 150 krajów akcji Erasmus ma wykorzystać główne hasło firmy - 'Protects what's good'.  

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"