Globalny rynek wearables w górę. Na czele Xiaomi i Fitbit, rosną Apple i Huawei

W III kwartale bieżącego roku na świecie sprzedanych zostało 26,3 miliona urządzeń z kategorii wearables - wynika z danych firmy badawczej IDC.

km
km
Udostępnij artykuł:
Globalny rynek wearables w górę. Na czele Xiaomi i Fitbit, rosną Apple i Huawei
Opaski Fitbit

Globalna sprzedaż urządzeń z kategorii wearables w III kwartale 2017 roku zwiększyła się o 7,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2016 (24,5 mln), do poziomu 26,3 miliona sztuk.

Na pierwszym miejscu największych dostawców wearables znalazły się ex aequo dwie firmy - Xiaomi i Fitbit. Sprzedały one po 3,6 miliona swoich urządzeń, co dało im po 13,7 proc. udziału w rynku. Jednocześnie obie odnotowały spadek sprzedaży rok do roku - odpowiednio o 3,3 proc. i 33 proc.

Trzecie miejsce w zestawieniu zajęło Apple, które sprzedało 2,7 miliona zegarków Apple Watch - o 52,4 proc. więcej niż rok wcześniej (1,8 mln). Top 5 zamykają firmy Huawei (wzrost o 150 proc.) i Garmin.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji