Głodny? Mniam to w Żabce! Nowa odsłona oferty „Głodny?” z osobną linią produktów w 100% roślinnych

Żabka rozwija ofertę „Głodny?”, w ramach której klienci mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek marek własnych sieci w wyjątkowej cenie. W jej najnowszej, styczniowej odsłonie po raz pierwszy dostępne są dwie linie produktów: klasyczna już dobrze znana konsumentom oraz bezmięsna. W ramach roślinnej linii „Głodny Roślinnego?” znalazły się zarówno produkty z kategorii przekąsek, ale też pełnowartościowe dania gotowe. Nowej odsłonie akcji promocyjnej towarzyszy odświeżone logo oraz nowe hasło promocyjne „Głodny? Mniam to w Żabce!”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja „Głodny?” stała się nieodłączną częścią komunikacji Żabki. Nasi klienci mają świadomość, że co miesiąc proponujemy im posiłki w atrakcyjnych cenach na śniadanie, obiad oraz kolację.   Tegoroczna odsłona jest wyjątkowa – postanowiliśmy stworzyć linię „Głodny Roślinnego?” i prócz znanych już połączeń smakowych zaoferować w 100% roślinne produkty nie tylko w ramach naszych marek własnych. „Głodny? Mniam to w Żabce!” to także coraz bogatsza oferta #PROSTOzPIECA. Warto być na bieżąco z naszą aplikacją Żappka, gdzie na użytkowników czekają specjalne kupony promocyjne, pozwalające zakupić dania w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Jarosław Serednicki Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Żabka z szeroką ofertą roślinnych produktów

Styczeń to miesiąc Veganuary, czyli inicjatywy, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Proponowana przez Żabkę bogata oferta produktów roślinnych może być szansą na spróbowanie czegoś nowego, urozmaicenie codziennej diety czy zmianę nawyków żywieniowych wraz z nowym rokiem.

W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” klienci Żabki, w każdej kolejnej jej odsłonie mają okazję spróbować wybranych roślinnych dań gotowych i szybkich przekąsek z linii „Głodny Roślinnego?” w wyjątkowej cenie. Każda odsłona to inne produkty – na szczególną uwagę zasługuje Falafel Rollo, czyli roślinna wersja jednego z dobrze znanych produktów dostępnych w naszej ofercie.  W pierwszej – od 3 do 16 stycznia br. – posiadacze aplikacji Żappka mogą kupić w atrakcyjnej cenie, od 7,99 zł/szt.: gulasz warzywny z czerwonym winem Plant Hunter, weggera, czyli burgera w 100% roślinnego, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO, lub wspomnianą nowość w asortymencie sieci – falafel rollo. Z kolei w drugiej – od 17 do 30 stycznia br. – nowościami w akcji będą: fasolka jak po bretońsku z wędzonym tofu Plant Hunter oraz Wegger burak, czyli w 100% roślinny burger z nuggestami z buraka i kaszy pęczak oraz autorskim sosem wege ranch mayo.  

Do asortymentu sieci Żabka w ramach oferty in-out w styczniu br. trafią także inne roślinne nowości. W ponad 3000 sklepach z ofertą #PROSTOzPIECA dostępny jest hot dog z kiełbaską roślinną w cenie 5,99 zł z aplikacją Żappka. Na półkach wybranych sklepów Żabka klienci znajdą także m.in. smoothie Foodini Piękno, żelki Haps! w dwóch wariantach smakowych – malinowe z witaminą B12 i wiśniowo-bananowe, spaghetti carbonara jak z boczkiem Plant Hunter, hummus z chlebkami żytnimi Dobra Karma czy bagietkę vegan beef Tomcio Paluch.

Klasyczna i znana odsłona „Głodnego?”

W ramach styczniowej edycji akcji „Głodny?” tradycyjnie dostępne są także mięsne dania gotowe i szybkie przekąski. W pierwszej odsłonie – od 3 do 16 stycznia br. – użytkownicy aplikacji Żappka mogą kupić w wyjątkowej cenie, od 6,50 zł/szt.: spaghetti carbonara Szamamm, sałatkę lunchbox cezar z pieczonym kurczakiem Dobra Karma lub hot doga MAX z kiełbasą grillową. Klasyczną ofertę dań wzbogacają produkty w ramach #PROSTOzPIECA. Na klientów czekają stripsy z kurczaka w 5,00 zł/szt. z aplikacją Żappka oraz specjalne zestawy: hot dog i frytki za 8,00 zł/zestaw także z aplikacją Żappka.

„Głodny?” znakiem rozpoznawczym Żabki

Akcja „Głodny?” każdorazowo cieszy się dużą popularnością. W jej ramach klienci Żabki w każdej kolejnej odsłonie mogą spróbować wybranych dań gotowych i szybkich przekąsek w atrakcyjnych cenach, a tym samym cieszyć się pysznymi i wartościowymi produktami, do spożycia „w drodze” lub odgrzania w domu czy w biurze. Akcja zadebiutowała na rynku w 2022 r. i od tej czasu zrealizowano jej 19 odsłon.

 Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.zabka.pl/zabka-cafe/cieple-przekaski/

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online