Celem ogólnopolskiej kampanii „Knorr. Z miłości do nowości” jest przypomnienie najlepszych nowości Knorr wprowadzonych na rynek w 2010 roku. O głosy konsumentów walczą m.in: Gorący Kubek Knorr Na bogato! Pomidorowa z mozzarellą i makaronem, Fixy Knorr 2 w 1 Nuggetsy z kurczaka i ryby, Sos sałatkowy Knorr 2 w 1 Sałatka Cezar, Knorr Nudle – Donner Kebab i Carbonara Nara oraz Kostki do mięs Knorr – pieczeniowa i ze słodką papryką .
Wybierz ulubioną nowość Knorr i wygrywaj!
Głosować można przez blisko kwartał. Kampania rozpoczyna się 7 stycznia, a kończy 20 marca 2011 roku.
Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Wystarczy kupić dowolny produkt Knorr i założyć konto na stronie www.knorr.pl. Następnie należy zarejestrować paragon i zagłosować na ulubioną nowość Knorr. Rejestracja zajmuje dosłownie chwilę. Każdy produkt Knorr to los w loterii Wielkiej Promocji Knorr. Zatem, im więcej produktów na paragonach, tym większe szanse na wygraną!

A jest o co walczyć! W cotygodniowych losowaniach do wygrania w sumie ponad 100 cennych nagród. Konsumenci mogą wylosować bony na wycieczki zagraniczne z biurem podróży TUI, wyposażenie z oferty RTV Euro AGD oraz bony Sodexo. Losowanie dwóch nagród głównych – samochodów Volkswagen Touran – odbędzie się 23 marca 2011 roku.
Promocja będzie wspierana ogólnopolską kampanią telewizyjną, prasową, w internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży (materiały POSM i ekspozycje).
Więcej informacji o promocji na www.knorr.pl











