Premiera sezonu hitem. Ilu widzów oglądało „Gogglebox"?

Średnio 299 tys. widzów oglądało w TTV ostatni sezon programu „Gogglebox. Przed telewizorem” – wynika z danych Nielsena. Największą widownię miała premiera, która przyciągnęła przed ekrany średnio 365 tys. odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Premiera sezonu hitem. Ilu widzów oglądało „Gogglebox"?
mat.prasowe

Stacja TTV emitowała 22. sezon programu “Gogglebox. Przed telewizorem” między końcem lutego a maja br. w poniedziałki o godz. 22.00. Średnia oglądalność premierowych odcinków formatu w tym okresie wyniosła 299 tys. osób, co przełożyło się na udział TTV w rynku na poziomie 3,44 proc. w grupie ogólnej, 4,88 proc. w grupie 16-49 oraz 4,79 proc. w 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. 

Najwięcej widzów przyciągnęła premiera programu. Pierwszy odcinek 22. sezonu “Gogglebox. Przed telewizorem” z 24 lutego obejrzało średnio 365 tys. widzów. Równo miesiąc później piąty odcinek programu obejrzało 231 tys. odbiorców, co było najniższym wynikiem z całego sezonu.

TTV w porze emisji programu „Gogglebox. Przed telewizorem” był trzecim najchętniej wybieranym kanałem przez widzów z grupy komercyjnej 16-49, ustępując TVP2 (lider) i Polsatowi (wicelider zestawienia).

Format o widzach od 10 lat na antenie TTV 

"Gogglebox. Przed telewizorem" jest emitowany na natnie TTV od jesieni 2024 roku. Rozrywkowy format, którego bohaterowie barwnie komentują popularne programy telewizyjne, oparty jest na brytyjskim formacie “Gogglebox” na licencji All3Media International. W Polsce na zlecenie TVN program realizuje Well Well Productions. 

Jesienią na antenie TTV ukaże się 23. sezon programu.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?