Golden Drum prezentuje nowe statuetki produkowane w zrównoważony sposób

Festiwal Golden Drum, organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy, odświeżył swój konkurs w zeszłym roku, gdy świat zmagał się z pandemią, "wkładając serce i duszę" w wizję zrównoważonej przyszłości. Istotną częścią zaangażowania festiwalu są statuetki, które zostały przeprojektowane zgodnie z hasłem „Re:start the future”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Golden Drum prezentuje nowe statuetki produkowane w zrównoważony sposób
Statuetki dla zwycięzców Golden Drum

Golden Drum od kilku lat rozważa pomysł przeprojektowania swoich statuetek. Zgodnie z tegorocznym hasłem „Re:start the future” zespół Golden Drum przedstawił swoje nowe nagrody z myślą o kluczowych kwestiach naszych czasów.

Tegoroczni laureaci otrzymają nowe statuetki "zrównoważonego rozwoju". - Oparliśmy się na idei materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu,

Wizualny wygląd statuetki Złotego Bębna odzwierciedla świeży kierunek festiwalu, a jednocześnie mocno eksponuje jego logo. - W tym roku zmieniliśmy strukturę konkursu, a nowe trofeum to doskonały sposób na rozpoczęcie nowej ery. Patrzysz na trofeum, które uosabia nowe DNA festiwalu – powiedział Mojca Briščik, dyrektor wykonawczy słoweńskiej Izby Reklamy i prezes festiwalu.

Statuetki prezentują logo zaprojektowane na Golden Drum Festival w 2018 roku przez agencję LunaTBWA, Słowenia. Jest osadzony w połączeniu zrównoważonych i przyjaznych dla środowiska materiałów – elementów naturalnych i pochodzących z recyklingu, przede wszystkim drewna, ponieważ ponad 60 proc. Słowenii pokrywają lasy. Drewno stanowi podstawę i trzon posągu, nadając elegancji nieskazitelnej części otoczenia, w którym festiwal ma swoje korzenie.

Większość materiału to plastik z recyklingu; trofea są drukowane w 3D z plastiku pochodzącego z recyklingu z wyrzuconych opakowań domowych. Charakterystyczna faktura nie przypomina materiału pochodzącego z recyklingu, co przyczynia się do wyjątkowej estetyki każdego egzemplarza. Odrobiny blasku dodaje aluminium z recyklingu, zaokrąglając elementy w organiczną całość.

- Włączenie zobowiązań i koncepcji zrównoważonego rozwoju do rdzenia festiwalu jest kluczowe, ponieważ to właśnie kluczowi aktorzy w reklamie są w stanie naświetlić problemy naszej planety, jednocześnie celebrując jej mnogość wyrazów. Przeprojektowując swoje trofea, Golden Drum Festival składa hołd nie tylko doskonałości twórczej, ale także naszemu światu, w którym wszyscy żyjemy – komentuje Polona Simšič, dyrektor generalny festiwalu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/27-edycja-festiwal-golden-drum-jury-patrycja-lukjanow-dawid-szczepaniak,7170354767124097a ##

Statuetki są produkowane przez firmę Epigram.

Tym posunięciem festiwal sygnalizuje, że chce stanąć za sprawami planety, od której wszyscy jesteśmy zależni.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"