Logo nowego sponsora KTS Weszło pojawi się na strojach już od pierwszego ligowego meczu. Umowę podpisano do końca sezonu. Marka będzie widoczna na koszulkach pod numerem zawodników i będzie organizować konkursy dla kibiców klubu.
– Sport jest nierozerwalnie połączony ze złotem. Od medali za pierwsze miejsce począwszy, przez wielkie sumy, jakie towarzyszą rywalizacji. I tak, jak dla nas inwestycja we współpracę z KTS jest naturalną ścieżką, tak samo inwestycja w złoto jest naturalnym wyborem dla wszystkich, którzy chcą zabezpieczyć przyszłość. A jesteśmy przekonani, że dookoła klubu zbudowała się fajna, świadoma społeczność, która dobrze wie, że warto zadbać o to, by za kilka lat nie trzeba było martwić się o finanse – mówi Wojciech Kaźmierczak, prezes spółki Goldenmark, która jest właścicielem sklepu Goldsaver.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kts-weszlo-akcje-sprzedaz-krzysztof-stanowski ##
Krzysztof Stanowski: z KTS idziemy w dobrym kierunku
Nowy sponsor klubu będzie nagradzał najlepszego gracza miesiąca.
– Szybciej się nie da, a szkoda, bo klub szybko się rozwija i zawarcie umowy z takim sponsorem, jakim jest Goldsaver, tylko utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku i przyciągamy nie tylko coraz większą liczbę kibiców, coraz lepszych piłkarzy i trenerów, ale też zgłaszają się do nas poważne i prężnie działające firmy, by razem z nami tworzyć ten projekt – mówi Krzysztof Stanowski, założyciel serwisu Weszło, współwłaściciel Kanału Sportowego i prezes KTS.
Goldsaver to sklep, który umożliwia zakup sztabki złota „po kawałku".
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-stanowski-klub-kts-weszlo-akademia-pko-bpsponsor-ile-placi ##

Klub KTS Weszło zaczął działalność w 2018 roku od gry na najniższym poziomie rozgrywkowym, w warszawskiej klasie B. Obecnie gra w IV lidze. Działające od 2018 roku stowarzyszenie KTS Weszło w 2021 roku osiągnęło wzrost przychodów statutowych z 353,1 do 441,1 tys. zł, a jego strata netto pogłębiła się z 3,9 do 58,5 tys. zł











