Gong będzie reklamować Ceneo.pl

Agencja interaktywna Gong wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej serwisu Ceneo.pl. Akcja będzie mieć charakter wizerunkowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu oprócz agencji Gong brały jeszcze udział MindChili, Adv.pl, Tribal DDB oraz Euro RSCG.

Przy wcześniejszych kampaniach Ceneo.pl nie korzystało z usług zewnętrznych agencji. Akcja, za którą odpowiada Gong, rozpocznie się wiosną br. i będzie obejmować przede wszystkim internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?