Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z warszawskim centrum rozrywki Hulakula.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Good One PR dla centrum rozrywki Hulakula

Zespół agencji zajmie się m.in. opracowaniem całościowej strategii komunikacji marki, promocją miejsca, kontaktem z mediami, a także wsparciem eventów organizowanych w Hulakuli. Współpraca obejmuje PR korporacyjny, produktowy, a także doradztwo w zakresie promocji, CSR-u oraz współpracy z influencerami.

Za koordynację działań z ramienia Good One PR odpowiada Ilona Rutkowska, PR account executive.

Klienta pozyskano w ramach działań new business.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele