Good One PR dla Zakładu Cukierniczego „Brześć”

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Zakładem Cukierniczym „Brześć”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Będzie odpowiadać za PR marki firmy Brześć oraz dwóch flagowych jej produktów jakimi są „Słomka Ptysiowa” oraz „Groszek Ptysiowy”. 

Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę w zakresie działań PR, e-PR a także, za strategiczne doradztwo w obszarze public relations, reklamy oraz obecności na targach branżowych.

Za klienta odpowiada Piotr Sutkowski oraz Kamil Mazuruk.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online