Good One PR wypromuje Night Drivers

Agencja Good One PR od maja rozpoczęła współpracę z firmą Night Drivers świadczącą usługi taksówkarskie w Warszawie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Good One PR wypromuje Night Drivers

Współpraca rozpoczęła się od stworzenia identyfikacji wizualnej przez agencję interaktywną BloomNet. Za PR korporacyjny, PR produktowy, e-PR, biuro prasowe i doradztwo wizerunkowe odpowiedzialna będzie agencja Good One PR.

Projekt z ramienia agencji poprowadzi Magdalena Stelmaszczyk.  Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiadać będzie agencja social-mediowa Social Lama.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"