Goodwill PR - Nowa Agencja Public Relations

Goodwill PR kolejną agencją w grupie Mothership. Iga Niewiadomska Partnerem Zarządzającym nowej firmy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Rozpoczyna działalność nowa spółka należąca do grupy Mothership – agencja Goodwill PR. Partnerem Zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie została Iga Niewiadomska.

„Goodwill PR będzie realizować projekty z zakresu public relations, jestem jednak przekonana, że zaoferujemy Klientom rozwiązania pozwalające agencji na znalezienie swojego miejsca na rynku” – mówi Iga Niewiadomska. „W procesie komunikacji interesuje mnie mechanizm konsekwentnego budowania reputacji i tożsamości firm. Są to elementy bezcenne w strukturze organizacji. Dlatego podstawowymi kryteriami w pracy będą dla Goodwill PR wartości i etyka, a dopiero potem typowe narzędzia PR” – dodaje Iga Niewiadomska.Wśród usług oferowanych przez agencję są między innymi media relations, PR produktowy i korporacyjny, komunikacja wewnętrzna, marketing sportowy a także internet PR.

Według Tomka Grzybowskiego, Partnera Zarządzającego Mothership, projekty z zakresu Public Relations są w Polsce realizowane z coraz większą intensywnością i cieszą się dużym zaufaniem klientów. „Branża jest według nas perspektywiczna, stąd postanowiliśmy stworzyć możliwości rozwoju dla tego rodzaju spółki” – mówi Grzybowski.

Iga Niewiadomska ukończyła Wydział Polonistyki na UW. W poprzednich latach pracowała między innymi jako dyrektor Biura Reklamy Business Press (wydawcy m.in. „Businessman Magazine" i „Kaleidoscope”) i zastępca dyrektora generalnego Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agora SA). Była dyrektorem zarządzającym INK & Company, należącym do JWT, jak również partnerem zarządzającym TBWAPR.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele