Google do firm: nie twórzcie profili w Google+ (wideo)

Google ujawniło, że pracuje nad odsłoną projektu Google+ skierowaną do firm. Gigant prosi marki aby na razie wstrzymały się z tworzeniem profili w nowym serwisie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Christian Oestlien, product manager w Google+, we wpisie na stronach społecznościowego portalu oraz w klipie na YouTube (do obejrzenia poniżej) informuje, że obecnie prowadzone są prace nad funkcjami dostosowanymi specjalnie do potrzeb firm, w tym narzędzi analitycznych i możliwości łączenia się z innymi usługami takimi jak AdWords.

"To w jaki sposób użytkownicy komunikują się ze sobą różni się od sposobu komunikacji z markami." - argumentuje Oestlien, jednocześnie prosząc firmy o nie wykorzystywanie konsumenckich profili do promowania się w Google+ do czasu uruchomienia dedykowanej dla nich usługi.

Ma to nastąpić w późniejszej części bieżącego roku i będzie poprzedzone testami z niewielką grupą wybranych partnerów. Firmy, które są zainteresowane wzięciem udziału w tym pilotażowym programie, mogą wyrazić taką chęć wypełniając formularz dostępny na tej stronie.

Oestlien zapowiedział także, że do tej pory stworzone profile firm w Google+ będą usuwane.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"