Według doniesień Business Insider, w Google działa inicjatywa „100 Zeros”, która ma odpowiadać za produkcję lub koprodukcję filmów i seriali pokazujących produkty Google i szerzej technologie w pozytywnym świetle. Jeden z amerykańskich portali nazwał to podejście „anty- Black Mirror”, w nawiązaniu do głośnego serialu Charliego Brookera o szkodliwym wpływie zaawansowanych technologii w życiu zwykłych ludzi.
Powstaną „techpozytywne” filmy i seriale z pieniędzy Google
„Pozytywnymi bohaterami” projektów od „100 Zeros” mogą zostać na przykład model wideo AI Veo 2 czy Immersive View, trójwymiarowe skany lotnicze Google, które można znaleźć w Mapach Google.

„100 Zeros” ma wprowadzać na ekrany produkcje kierowane do młodszych odbiorców. Podlega działowi Platforms & Devices, który obejmuje m.in. system operacyjny Android.
Zespół działa we współpracy z Range Media Partners, firmą zajmującą się reprezentacją artystów i produkcją filmowo-telewizyjną, mającą na koncie takie filmy jak„A Complete Unknown” i „Longlegs”. „100 Zeros” sfinansował już między innymi horror "Cuckoo".
Głównym źródłem przychodów właściciela Google pozostają usługi reklamowe. W pierwszym kwartale tego roku przychody z tego segmentu sięgnęły 66,89 mld dolarów, o 8,5 proc. więcej niż przed rokiem. Przychody z subskrypcji, platform i urządzeń zwiększyły się o 18,8 proc. do 10,38 mld dolarów, a z usług chmurowych Google Cloud – o 28 proc. do 12,26 mld.
Łączne przychody Alphabetu w minionym kwartale wyniosły 90,23 mld dolarów, 12 proc. więcej rok do roku.










