Google kupiło Wildfire

Google przejęło zajmującą się marketingiem w mediach społecznościowych firmę Wildfire.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Suma, którą Google musiało zapłacić za przejęcie młodej amerykańskiej firmy nie została oficjalnie ujawniona. Serwis AllThingsD, powołując się na swoje źródła, twierdzi że transakcja zamknęła się w około 250 milionach dolarów.

Wildfire działa od 2008 roku. Firma tworzy kampanie reklamowe w takich serwisach jak Facebook, Twitter, YouTube, Google+, LinkedIn i Pinterest. Ma ponad 16 tysięcy klientów.

Google już od pewnego czasu szukało sposobu na wejście na rynek reklamowy w social mediach. Wiosną internetowy gigant chciał kupić inną agencję zajmującą się marketingiem w serwisach społecznościowych - Buddy Media. Jednak na przełomie maja i czerwca za 800 milionów dolarów Buddy Media przejęło Salesforce.com.

grafika
Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"