Spot Google AdWords pokazuje krótką historię znajomości dwojga osób, w której często potrzebne są różne produkty i usługi. Wyszukiwane i kupowane są one za pomocą wyszukiwarki Google, co sprawia, że warto się w niej reklamować.
- Z przeprowadzonych badań wynika, że wiele firm słyszało już o AdWords, ale nie do końca rozumie jaki wpływ może mieć reklama w Google na rozwój ich biznesu. Nasza kampania jest kierowana do właścicieli i osób zarządzających firm z sektora MŚP, które już prowadzą różne działania promocyjne i reklamowe i ma na celu zwiększenie świadomości czym jest AdWords oraz w jaki sposób wykorzystać to narzędzie w promowaniu swojego biznesu - opisuje Michał Kępka z marketingu Google Polska.
Spot w kilku wersjach jest emitowany m.in. na YouTubie. Kampania jest jednocześnie prowadzona w wielu krajach w Europie.

Kreacją reklamy zajęła się agencja BBH London, a planowaniem mediów - domy mediowe Essence i Abagada.











