Google+ za rok może być popularniejszy od Twittera. Do Facebooka daleko

Google+ ma szansę na pokonanie w ciągu roku serwisów Twitter i LinkedIn na rynku amerykańskim. Do pozycji Facebooka droga jednak daleka.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory w nowym serwisie społecznościowym firmy z Mountain View zarejestrowało się 13 proc. dorosłych Amerykanów, a za rok odsetek ten wzrośnie do 22 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez agencję Bloomberg i instytut badawczy YouGov.

W tym samym czasie 2 pkt. proc. ma stracić Facebook, ale i tak jego udział w rynku wyniesie za dwanaście miesięcy 69 proc.

Z kolei Twitter i LinkedIn mają zanotować wzrosty odpowiednio o około 3 i 2 pkt. proc., co ma im dać po około 20 proc. rynkowego udziału i miejsce za Google+.

45 proc. badanych, którzy zarejestrowali się w Google+, stwierdziło że korzysta z serwisu codziennie. Dla porównania, każdego dnia na Facebooka wchodzi 62 proc. jego członków. Twitter ma takich użytkowników 42 proc., a LinkedIn tylko 8 proc.

Badanie pokazuje, że 30 proc. użytkowników mających konta zarówno w Google+, jak i na Facebooku, zamierza mniej niż dotychczas czasu spędzać na tym drugim portalu.

Jednocześnie 31 proc. użytkowników zarejestrowanych w Google+ przyznało, że już porzuciło swoje konta w tym serwisie lub jak dotąd nie napisało w nim żadnego postu.

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 29 lipca - 2 sierpnia br. Wzięło w nim udział 1003 mieszkańców USA w wieku co najmniej 18 lat.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"