“Goool!” - Egmont wydaje magazyn na Euro 2012

Wydawnictwo Egmont Polska w związku ze zbliżającym się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej przygotowało dwa numery specjalnego magazynu “Goool!”, skierowanego do chłopców powyżej 7 lat.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W pierwszym wydaniu, który ukaże się we wtorek 8 maja br., czytelnicy znajdą 10 plakatów oraz 16 kart z najlepszymi piłkarzami w Europie, które można będzie wyciąć sztywnej okładki. Numer kosztować będzie 14,99 zł.

Drugie wydanie, które pojawi się w sprzedaży 6 czerwca br., będzie kompendium wiedzy o Euro 2012, biorących w nim udział drużynach, stadionach w Polsce i na Ukrainie i terminach rozgrywek. W numerze znajdą się też dowcipy czy krzyżówka. W środku będzie również plakat z tabelą do zapisywania wyników. Do magazynu dołączony zostanie zestaw do gry z dwoma piłkarzami, piłką, dwiema parami butów i pucharem. Cena numeru wyniesie 9,99 zł.

Wprowadzenie na rynek pisma „Goool!” wsparte jest kampanią reklamową w mediach własnych Egmontu.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały