Gorący Kubek reklamowany w kurortach narciarskich

W miejscowościach narciarskich trwa kampania reklamowa Gorącego Kubka. Akcję na zlecenie Unilever Polska realizują firmy Media Direction OMD i Headz Marketing Partner.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Zimno? Gorący Kubek, tego mi trzeba …” – pod takim hasłem jest prowadzona zimowa kampania reklamowa Gorącego Kubka. Akcja obejmuje nośniki outdoorowe – takie jak frontlighty w formacie 6x3m i tablice przypodporowe – m.in. w największych polskich kurortach narciarskich: Zakopanem, Szczyrku, Karpaczu, Szklarskiej Porębie, Wierchomli, Krynicy, Wiśle, Białce czy Białce Tatrzańskiej. Reklamy są zlokalizowane np. w pobliżu sklepów i przy najpopularniejszych wyciągach.

grafika

Kampania jest zaplanowana do końca lutego. Doborem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Media Direction OMD, a za realizację odpowiada Headz Marketing Partner.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele