Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia wybiera w rozpoczętym właśnie przetargu agencji do obsługi mediowej jej kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej

Przedmiotem przetargu jest usługa zakupu mediów na potrzeby trzech kampanii promocyjnych: kampania ogólnopolska GZM, kampania Kierunek GZM, kampania Noc Teatrów GZM.

Zaplanowane działania realizowane będą w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu i telewizji. 

Z wybraną agencją GZM będzie współpracować przez 4 miesiące od momentu zawarcia umowy.  Kampania ogólnopolska ma być realizowana przez cały wrzesień br., kampania Kierunek GZM 0 od połowy do konca czerwca br., a kampania Noc Teatrów GZM  - od 30  sierpnia do 27 września br.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 maja br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"