Pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii w lutym 2006 roku zachowała "Polityka" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż** "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 166 860 egz. (spadek w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 4 proc. spadek sprzedaży.
Na trzecie miejsce spadł "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 139 464 egz. (spadek o ponad 10 proc.),
Warto zwrócić uwagę na kolejny miesiąc z rzędu wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego". Ten pierwszy dogania nawet “Newsweek Polska”.
W porównaniu z 2005 roku wzrosła sprzedaż tygodnika "Przekrój".
lutyZKDP20062005Nakład*Sprzedaż**Nakład*Sprzedaż**Polityka267740166860272375167912Wprost264493144100289040149868Newsweek243699139464279816154145Gość Niedzielny168990131287154045114971Przekrój1400008061516389879531Przegląd 820003299010040033547Tygodnik Powszechny42155213143366319769Ozon6004621086--

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży o ponad 13 proc.) , wyprzedzając "Forum".
lutyZKDP20062005Nakład*Sprzedaż**Nakład*Sprzedaż**Angora424242284380395811250148Forum36222218294139320182*Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - średni nakład jednorazowy**Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy - rozpowszechnianie płatne razem











