Sześć nadanych do tej pory odcinków trzeciej serii "Gotowych nawszystko" obejrzało średnio 1,34 mln osób - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.Udziały stacji w rynku wśród wszystkich widzów ukształtowały się napoziomie 14,84 proc., znacznie wyższe były natomiast w grupie16-49, gdzie wyniosły 19,34 proc.
Dane telemetryczne pokazują, że Polsat stracił jednak widzów wpaśmie emisji serialu. W analogicznym okresie zeszłego roku wniedziele pomiędzy 22.00 i 23.55 stację oglądało bowiem niecowięcej osób - średnio 1,49 mln widzów przy udziałach wynoszącychodpowiednio 17,72 proc. i 21,51 proc.
Podczas emisji "Gotowych na wszystko" Polsat zajmował dopieroczwartą pozycję w rynku telewizyjnym. Lepsze wyniki osiągały: TVP1(filmy fabularne, 1,96 mln widzów), TVN ("Taniec z gwiazdami","Kuba Wojewódzki", "Trzy po trzy - numery z kwatery" i "OrangeEkstraklasa"; 1,74 mln) i TVP2 (filmy, "Panorama"; 1,67 mln)

Wśród widzów "Gotowych na wszystko" przeważają kobiety. Serialoglądany jest najchętniej także przez osoby w wieku od 20 do 54 latze średnich i największych miast.











