Średnio każdy z odcinków trzeciej serii "Gotowych na wszystko"oglądało 1,41 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. UdziałyPolsatu w czasie emisji serialu wyniosły 14,81 proc. (w grupiewszystkich widzów) i 18,98 proc. (w grupie 16-49).
Takie wyniki oglądalności "Gotowych na wszystko" sprawiły, że wpaśmie nadawania serialu (niedziele 20.00 - 24.00) Polsat byłdopiero stacją czwartego wyboru. Liderem w tym czasie była TVP 1,która nadawała filmy fabularne. Oglądało je 2,37 mln widzów. Dalejznalazły się: TVN (m.in. "Kuba Wojewódzki", "Trzy po trzy - numeryz kwatery" i "Orange Ekstraklasa"; 1,77 mln ) i minimalniewyprzedzająca Polsat - TVP 2 (m.in. filmy, "Panorama" i"Euroexpress"; 1,42 mln).
Rok temu w niedzielnym paśmie od 22.00 do 24.00 Polsat oglądałowięcej widzów niż teraz. Było to 1,48 mln osób przy udziałach wrynku na poziomie 17,17 proc. (w 4+) i 20,27 proc. (w 16-49).

Według cennikowych danych netto (bez rabatów) przy reklamachnadawanych wokół trzeciej odsłony "Gotowych na wszystko" Polsatzarobił 16,1 mln zł. Dla porównania, wpływy ze spotów nadawanychprzy "Skazanym na śmierć", emitowanym przez Polsat w niedzielnympaśmie 20.00 - 22.00, wyniosły 39,3 mln zł (serial oglądało średnio4,19 mln widzów, czyli trzy razy więcej niż "Gotowe").
Jak pokazują dane telemetryczne, serial przyciągał przedtelewizory głównie kobiety, widzów młodych i w średnim wieku (od 20do 54 lat) oraz mieszkańców średnich i dużych miast.











