GPD Advertising będzie reklamować piwo Lech

Agencja GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę kreatywną ATL piwa Lech (Kompania Piwowarska). Współpraca, zaplanowana na półtora roku, obejmuje wszystkie submarki Lecha: Premium, Shandy i Free.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

GPD Advertising w trwającym od lipca przetargu na obsługę Lecha wygrała z trzema innymi agencjami, których nazwy nie zostały ujawnione. Przez najbliższe 18 miesięcy GPD będzie odpowiadać za kreację marki i działania ATL dla marek Lech Premium, Lech Shandy i Lech Free.

Poprzednio dla wszystkich tych brandów w zakresie kreacji ATL pracowała agencja McCann Warsaw. Ostatnie kampanie reklamowe Lecha były związane ze sponsorowanymi przez tę markę koncertami „dla pozytywnie zakręconych” w Browarze Lecha (przeczytaj o tym więcej) oraz podkreślały „krystaliczne orzeźwienie” zapewniane przez to piwo (więcej o tej kampanii).

GPD Advertising już wcześniej współpracowała z Kompanią Piwowarską, obsługując takie marki jak Grolsch, Wojak, Dębowe Mocne i Redd’s.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu