GPD Agency & Film Studio z nową kampanią reklamową dla marki Proste Historie

Właśnie wystartowała kampania reklamowa przygotowana dla marki Proste Historie, należącej do firmy Iglotex. Komunikację przygotowało GPD Agency & Film Studio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GPD Agency & Film Studio z nową kampanią reklamową dla marki Proste Historie

DO EMISJI W PONIEDZIAŁEK 

Nowa platforma komunikacyjna oparta jest na claimie „Wiemy, co w życiu ważne”.  Celem spotów reklamowych było pokazanie, że warto oszczędzać czas na przygotowywaniu posiłków po to, aby przeznaczyć go np. na jogowanie, chillowanie i takie tam. Zwłaszcza, gdy „Warzywa na patelnię” marki Proste Historie to prosty w składzie, smaczny i w mig gotowy posiłek. 

W ramach kampanii GPD Agency & Film Studio stworzyło koncepcję kreatywną oraz scenariusz i wyprodukowało dwa spoty 15 s, dwa skróty 6 s, sesję foto oraz trzy KV. Produkcja materiałów video zrealizowana przed GPD Film Studio zajęła jeden dzień zdjęciowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych