GPD Agency & Film Studio z nową kampanią reklamową dla marki Proste Historie

Właśnie wystartowała kampania reklamowa przygotowana dla marki Proste Historie, należącej do firmy Iglotex. Komunikację przygotowało GPD Agency & Film Studio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GPD Agency & Film Studio z nową kampanią reklamową dla marki Proste Historie

DO EMISJI W PONIEDZIAŁEK 

Nowa platforma komunikacyjna oparta jest na claimie „Wiemy, co w życiu ważne”.  Celem spotów reklamowych było pokazanie, że warto oszczędzać czas na przygotowywaniu posiłków po to, aby przeznaczyć go np. na jogowanie, chillowanie i takie tam. Zwłaszcza, gdy „Warzywa na patelnię” marki Proste Historie to prosty w składzie, smaczny i w mig gotowy posiłek. 

W ramach kampanii GPD Agency & Film Studio stworzyło koncepcję kreatywną oraz scenariusz i wyprodukowało dwa spoty 15 s, dwa skróty 6 s, sesję foto oraz trzy KV. Produkcja materiałów video zrealizowana przed GPD Film Studio zajęła jeden dzień zdjęciowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu