GPD Agency promuje masy śmietanowe Dr. Oetkera

Pod hasłem „Masa inspiracji" startuje digitalowa kampania reklamowa mas śmietanowych marki  Dr. Oetker. Akcja realizowana jest we współpracy z GPD Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
GPD Agency promuje masy śmietanowe Dr. Oetkera

Na kampanię reklamową składa się cykl trzech spotów, w których Dr. Oetker podpowiada, jak można wykorzystać w wypiekach masy na bazie śmietanki. Spoty internetowe są jednocześnie instrukcjami przygotowania mas i skróconymi przepisami na trzy ciasta.

Na potrzeby kampanii przygotowano także billboard sponsorski do telewizji.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada GPD Agency. Media zaplanował i zakupił dział wewnętrzny w Dr. Oetker Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa