GPRS popularny u Brytyjczyków

Połowa Brytyjczyków wyposażonych w nowe, multimedialne telefony komórkowe może wybrać się dzięki nim w podróże online

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak stwierdziła firma MDA (Mobile Data Association), od zeszłego roku, ilość wykorzystywanych przez mieszkańców Wielkiej Brytanii telefonów z technologiami GPRS i MMS zwiększyła się dwukrotnie, informuje pclab.

Ta sama firma przewiduje, że w 2005 roku z GPRS korzystać będzie mogło w tym kraju około 75 proc. abonentów. GPRS opisywany jest często, pisze BBC, jako komunikacja 2,5G (generacja 2,5). Obecnie telefon komórkowy w Wielkiej Brytanii posiada około 53 mln osób.

Mieć nie znaczy jednak korzystać. Serwis zauważa, że już ponad 30 proc. brytyjskich „komórek” może wysyłać wiadomości MMS, tymczasem 36 proc. z tamtejszych posiadaczy telefonów z wbudowanym aparatem nigdy nie przesłało wiadomości multimedialnej do innego posiadacza telefonu. Liczba użytkowników „ignorujących” wysyłanie MMSów stale rośnie. 

pclab.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji