"Gra nie ma granic" to hasło nowej kampanii PlayStation (wideo)

Sony Interactive Entertainment rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Gra nie ma granic" autorstwa agencji adam&eveDDB. Nawiązuje ona do zbliżającej się premiery nowej konsoli PlayStation 5.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot jest metaforą podróży - ma się w niej wyruszać w nową erę rozrywki. Film zaczyna się od sceny na małej łódce na otwartym morzu. Widzimy, jak nasz gracz dostrzega tajemnicze magiczne światło w chmurach na horyzoncie. Rusza w pogoń za hipnotyzującym blaskiem.

Gdy zapuszcza się głębiej w chmurę, dzień zamienia się w noc, a jego łódź zostaje uderzona przez niespodziewany puls niebieskiej energii, powodując, że maszt w niewytłumaczalny sposób wypuszcza liście. Nasz gracz patrzy zdumiony.

Łódź wyłania się z chmury. Kiedy nasz gracz bada otoczenie, zdaje sobie sprawę, że nie jest jedynym, który został tu wezwany: są tam pirackie galeony, łodzie Wikingów, statki kosmiczne i sterowce, które docierają do tego nieznanego miejsca. Samolot odkrywcy przecina niebo i zamiast otwartego oceanu widać magiczną błękitną membranę przeciwdziałającą grawitacji. Kolejny impuls energii jest uwalniany z membrany, gdy nasz gracz zbliża się do krawędzi. Zatrzymuje się z niepokojem, gdy inni czekają na sygnał, co będzie dalej. Patrzą z niecierpliwością. Jego łódź pędzi w kierunku krawędzi z innymi statkami. Jednak zamiast przekraczać krawędź, społeczność podróżników przechodzi przez membranę, przenosząc się do nowego świata poza nią.

- W nowym spocie marki podkreślamy znaczenie marki PlayStation dla nas i dla naszych fanów - mówi Mary Yee, wiceprezes ds. globalnego marketingu.  - Zabieramy widza w podróż samotnego gracza, gdy dołączają do niego inni gracze z jego społeczności, docierając na skraj znanego świata, a następnie dzielnie szarżują razem w nieznane. „The Edge” przemawia do okrzyku rajdowego PlayStation. Uosabia to, kim jesteśmy i za czym się opowiadamy. Zabierzemy naszych fanów w następną podróż, poza granice tego, do czego według nich jest zdolna gra. Będziemy nadal przesuwać granice gry w następnym pokoleniu i poza nim - dodaje.

Kreację kampanii przygotowała agencja adam&eveDDB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online