Graj o pracę i wakacje z Grupą ENERGA

ENERGA, jako pierwsza firma na rynku, zatrudni Klienta jako Lidera Projektu rozwoju elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Osoba, która wygra konkurs, otrzyma 6-miesięczną ofertę współpracy. Z kolei 10 innych klientów - autorów najlepszych haseł promujących eBOK, ENERGA wyśle na atrakcyjne wakacje.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w walce o tę unikalną nagrodę - współpracę z firmą, należy zarejestrować się w eBOK oraz wypełnić formularz z zadaniem konkursowym w formie prezentacji PowerPoint.

Zadanie polega na przedstawieniu propozycji rozwoju funkcjonalności eBOK, czyli udoskonalenia i wzbogacenia tej nowoczesnej platformy komunikacji z klientem o nowe możliwości, dzięki którym klient mógłby  załatwić przez eBOK inne sprawy, uzyskać dodatkową informację, czy łatwiej mógłby się poruszać w programie.  

Zwycięzca zostanie nagrodzony propozycją umowy o dzieło na okres 6 miesięcy na stanowisku  Lider Projektu Rozwoju eBOK. Ponadto weźmie udział w szkoleniu z zakresu zarządzania projektami.

ENERGA przygotowała też konkurs na najlepsze hasło promujące eBOK. Aby wziąć w nim udział należy zarejestrować się w eBOK oraz wypełnić formularz odpowiadając na proste pytania konkursowe. Autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni voucherami na wyjazd wakacyjny o wartości 3000 PLN każdy. Voucher będzie ważny przez  rok od daty jego wystawienia, na całą ofertę biura podróży, z możliwością wyboru miejsca i terminu wypoczynku.

Rejestracja i regulamin konkursów na stronie http://www.energa.pl/konkurs

ENERGA uruchomiła elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jesienią ubiegłego roku. eBOK umożliwia między innymi skorzystanie z opcji darmowego powiadomienia za pomocą sms oraz e-maila. Przesyłany komunikat może zawierać informację  o:   wystawieniu faktury za energię elektryczną, zbliżającym się terminie płatności faktury za energię elektryczną, zaksięgowaniu wpłaty z energię elektryczną, sprawdzenie swojego salda rachunku, czy terminu płatności, sprawdzenie danych z faktury oraz dokonanych bieżących jak również archiwalnych wpłat, wyświetlenie wykresów oraz statystyk w zadanym okresie związanych ze zużyciem energii, zamówienie nowych produktów, promocji, wgląd i edycję swoich danych teleadresowych platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu klienta z ENERGĄ.

Korzystanie z portalu jest bezpłatne i nie wymaga żadnych formalności. Wystarczy, że klient  zaloguje się. Korzystanie z eBOK-u odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, a podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób. eBOK jest dostępny przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, jest platformą działającą dla klientów ze wszystkich oddziałów ENERGI w ten sam sposób.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu