"Gramy dla Polski" - Górażdże reklamuje się na nośnikach Jet Line

Na nośnikach Jet Line trwa kampania outdoorowa Grupy Górażdże, producenta cementu, betonu towarowego i kruszyw.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja pod hasłem "Gramy dla Polski" realizowana jest na 20 należących do spółki Jet Line nośnikach wielkoformatowych Motorway 12x4m, położonych w pobliżu duzych miast (m.in. Warszawy, Wrocławia, Poznania i Katowic).

Kampania Górażdże potrwa do końca kwietnia. Akcja została zaplanowana przez agencję Effectica oraz dział sprzedaży Jet Line.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"