Grand Prix Media Trendy dla Starcom i GW

Dom mediowy Starcom za kampanię Allegro "Nie kupuj w realu" oraz "Gazeta Wyborcza Katowice" za "Gazetę z Iskierką" laureatami Grand Prix konkursu Media Trendy 2008. Człowiek mediów - Tomasz Lis, Medium roku - Nasza-Klasa, Wydarzenie roku - debiut dziennika Polska. Była to ósma edycja Media Trendy.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W części konkursu innowacje w planowaniu mediów przyznano 11 nagród głównych i 13 wyróżnień

Innowacyjne wykorzystanie mediów - nagroda główna trafiła do PHD za kampanię "Axe Relaunch", a wyróżnienie otrzymał dom mediowy Starcom za kampanię "Sprite - napisz zakończenie spotu"

Innowacyjne wykorzystanie telewizji przyznano dwie nagrody główne i jedno wyróżnienie. Nagrody główne: Starcom za "Tyskie - Beenhakker" oraz MediaCom za "Tesco - bloki FMCG". Wyróżnienie otrzymał Starcom za kampanię - "Redd's - serial w serialu"

Innowacyjne wykorzystanie radia - w tej kategorii również przyznano dwie nagrody główne i jedno wyróżnienie. Nagrody główne: Macroscope za "Świat wg blondynki z McDonald's" oraz dla PHD za "Hellmann's New Usages". Wyróżnienie otrzymał Starcom za "3Bit Inverso XXL - Muzyka na odwrót"

Innowacyjne wykorzystanie kina - nagroda główna: Starcom za "Acatar - kichnięcie w Dolby Surround", wyróżnienie: MediaCom - "Reklamożerne M&M's nocą" dla Mars Polska

Innowacyjne wykorzystanie prasy - nagroda główna: Starcom za "Burn za Upload your Night Face", wyróżnienie: MediaCom - za "Niepowtarzalny Mars przedstawia swoje kobiece oblicze" - kampania prasowa Mars delight

Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej - nagroda główna: MediaCom za "Puma I'm Going OOH", dwa wyróżnienia: Starcom - ""You Can Dance" Roztańczmy miasto" oraz PHD - "Zmiana zwykłego outdooru w niezwykłe ogłoszenia z Knorr Fix"

Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych - nagroda główna trafiła do Mindshare Samsung za "Monitory dla profesjonalistów", dwa wyróżnienia w tej kategorii otrzymał Starcom za: "Tyskie Beer Tycoon" i "Alleshow"

Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej - nagrodę główną otrzymał MediaVest za "Medicover - raport o zdrowiu pracowników", wyróżnienia otrzymali: MediaCom - "Puma I'm Going" oraz Starcom - "You Can Dance - ukryty konkurs w Internecie"

Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów - nagroda główna ponownie trafiła do Stracom za "Allegro - nie kupuj w realu", dwa wyróżnienia otrzymał MediaCom za: "Crunchips" oraz "Danonki Mocne Kości Moc Radości"

W części konkursu Innowacji w Mediach przyznano 5 nagród głównych oraz 10 wyróżnień

Autopromocja i promocja medium - nagroda główna trafiła do Discovery za "Everest przekraczając granice", dwa wyróżnienia: Discovery Historia za "Dotknij Niepodległości" oraz Gazeta Wyborcza za "Spacerowniki"

Niekonwencjonalne wykorzystanie medium - nagrodę główną otrzymał Broker FM za "Dziewczyny, które budzą", dwa wyróżnienia: Portal internetowy gazeta.pl za "Reklama "Insert On-line"" oraz Edipresse Polska za ""Przekrój" w Second Life"

Innowacyjna zmiana - nagroda główna: Clear Channel Poland za "Coffee Point, czyli miejska kawiarenka jako innowacyjny nośnik reklamowy", wyróżnienie: Gazeta Wyborcza za "Wydania dwucenowe Gazety" oraz TVP SA Biuro Reklamy za "System Omega 2.0"

Marketing społeczny - nagroda główna: Gazeta Wyborcza Katowice za "Gazeta z Iskierką, czyli jak dzieci opowiedziały dorosłym o raku", dwa wyróżnienia: dla Gazety Wyborczej za "Ratujemy Rospudę" oraz "Akcja Ratujmy Darfur"

Debiut roku - nagroda główna: Grupa Onet.pl za "Zumi - pierwszy lokalizator internetowy", dwa wyróżnienia: dla Tribal DDB - "Co z Polską" oraz Polskapresse - "projekt Polska"

Laureaci nagród specjalnych

Człowieka Mediów - Tomasz Lis

Medium Roku - portal nasza-klasa.pl

Wydarzenie Roku - projekt Polska

Laureaci Grand Prix

Innowacja w planowaniu mediów - Grand Prix otrzymał dom mediowy Starcom za Allegro - nie kupuj w realu

Innowacja w mediach - Grand Prix zdobyła Gazeta Wyborcza Katowice za projekt "Gazeta z Iskierką".

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele