Grayling obsłuży Chorwacką Wspólnotę Turystyczną

Agencja Grayling zajmie się obsługą public relations z Chorwacką Wspólnotą Turystyczną (CNTB) na arenie międzynarodowej.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Grayling obsłuży Chorwacką Wspólnotę Turystyczną

Do zadań agencji należy zwiększenie świadomości i pozytywnego postrzegania Chorwacji jako  popularnego kierunku turystycznego. Grayling będzie odpowiedzialna za wkład w zwiększenie liczby turystów odwiedzających ten kraj.

Działania promujące Chorwację będą prowadzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Szwecji, Norwegii, Holandii, Polski oraz Stanów Zjednoczonych ze szczególnym uwzględnieniem Nowego Jorku.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę o współpracy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"