Great Open House dla Kimberly Clark

Agencja Great Open House realizuje akcję prosprzedażową pieluszek Huggies Super Flex firmy Kimberly Clark w sieci Geant.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja prowadzona przez agencję Great Open House zatytułowana jest „Urodziny Kubusia Puchatka” i obejmuje promocję opakowań pieluszek Huggies Super Flex na terenie 18 hal sieci Geant. Jest to akcja typu buy&get, w której klient za zakup jednego opakowania pieluch otrzymuje do wyboru jedną z czterech maskotek postaci Disney’a.

„Jest to akcja skierowana do rodziców z dziećmi w wieku 0-3 lat z większych miast i ma na celu wygenerowanie większej sprzedaży pieluszek Huggies Super Flex firmy Kimberly Clark” – mówi Marta Kania, Junior Account Executive w Great Open House.

Akcja jest prowadzona codziennie, w dniach od 13 do 26 lutego br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela