Greenpeace zmienił hasło PGE na „Trujemy węglem”

Działacze Greenpeace przerobili hasło na billboardzie reklamowym PGE w centrum Warszawy z „Robimy prąd od początku do końca” na „Trujemy węglem od początku do końca”. Ma to zwrócić uwagę na szkodliwość emisji powstających w wyniku spalania węgla.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Slogan został zmieniony w nocy z poniedziałku na wtorek na billboardzie PGE znajdującym się w Warszawie na rogu Al. Jerozolimskich i ul. Chałubińskiego.

Fragment plakatu ze słowami „Robimy prąd” został zastąpiony napisem „Trujemy węglem” utrzymanym w podobnej stylistyce.

W efekcie odbiorcy mają wrażenie, że to drugie hasło zostało pierwotnie umieszczone w reklamie.

grafika

Reklama PGE przed i po modyfikacji przez Greenpeace (fot. Bogusz Bilewski)

- Koncern należący do skarbu państwa powinien rozwijać przede wszystkim te technologie, które są najkorzystniejsze dla państwa i obywateli. Nie rozumiemy zatem, czemu w swojej ogólnopolskiej kampanii, na którą zostały wydane olbrzymie pieniądze z rachunków za prąd, które płacimy wszyscy, promuje się tak przestarzałą energetykę, jak ta oparta na węglu - uzasadnia Katarzyna Guzek, rzeczniczka prasowa kampanii Greenpeace Klimat i Energia.

Kampania PGE pod hasłem Robimy prąd od początku do końca” zaczęła się pod koniec marca i oprócz outdooru obejmuje telewizję, prasę, internet i kina (przeczytaj więcej i zobacz spot).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji