Gremi Media reklamuje prenumeratę „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na 2020 rok

Firma Gremi Media zaczęła kampanię reklamującą ofertę prenumeraty swoich dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. „Rzeczpospolita” jest promowana jako „wiarygodne źródło wiedzy”, a „Parkiet” pod hasłem „Ambitny wybór”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa prenumeraty „Rzeczpospolitej” jest kontynuacją tegorocznej koncepcji „#wyprzedzajowiedzę”. - W komunikacji wizerunkowej „Rzeczpospolitej” przedstawione są dwie grupy - ludzie, którzy wszystko wiedzą lepiej, nie mają wątpliwości, uważają, że zawsze mają rację. Po drugiej stronie Czytelnik „Rzeczpospolitej”, który wie, że nie da się zawsze wszystkiego wiedzieć na pewno, cechuje go pokora do wiedzy. Zdolność do przyjęcia takiej perspektywy lokuje Czytelnika „Rzeczpospolitej” w elicie intelektualnej - opisuje Cezary Piernikowski , dyrektor marketingu Gremi Media.

Natomiast reklamy wizerunkowe „Parkietu”, pod hasłem „Ambitny wybór”, podkreślają eksperckość tego dziennika jako nieodłącznego elementu finansowej codzienności i źródła fachowych komentarzy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gremi-media-wydawca-rzeczpospolita-i-parkiet-w-trzecim-kwartale-2019-wplywy-wzrosly-o-7-proc-a-zysk-netto-do-3-3-mln-zl,7170809910597761a ##

Kampania obejmuje też reklamy stricte produktowe, podkreślające konkretne elementy i walory prenumeraty „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w radiu (stacje Eurozetu, Polskiego Radia i Time’u), internecie (Interia), outdoorze i indoorze (billboardy i citylighty na lotniskach, dworcach PKP, pociągach Pendolino, w metrze, przejściach podziemnych, komunikacji miejskiej) oraz wszystkich tytułach Gremi Media.

Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela