Grey dla Sony

Firma Sony zatrudniła agencję reklamową Grey do obsługi zaplanowanej na przyszły rok globalnej kampanii promującej nowy telewizor z linii Bravia.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu, który Sony prowadziło z Japonii, należąca do WPP Group agencja pokonała Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe), BBDO (Omnicom) i Dentsu.

Firma zamierza kontynuować swoją współpracę z agencją Anomaly, która pod koniec ubiegłego roku zdobyła paneuropejski budżet reklamowy Sony Europe. W kwietniu ruszyła przygotowana przez nią kampania dla marki Bravia i ma być ona kontynuowana.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"