Grey Global Group stawia na Polskę

Grey Global Group przenosi do Warszawy biura na Europę Środkową i Wschodnią. Od września Warszawa będzie koordowała pracy 22 biur regionu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- Wybraliśmy Warszawę jako centrum koordynacji ze względu na niezwykle szybko rozwijający się i istotny dla Grey Worldwide rynek w Polsce – mówi Piero Leone, szef firmy na region. Dzięki tej zmianie – dodaje – zyskają zarówno dotychczasowi klienci Grey Warszawa oraz nasi pracownicy: wszyscy będą mieli szybki dostęp do najlepszych zasobów naszej firmy. Warszawskie biuro, poza siedzibą regionalnego managmentu, będzie bowiem centrum planowania, koordynacji projektów, HR, badań i innowacji.

Nowa rola Grey Warszawa w regionie oznacza także nową strukturę. Prezesem firmy w Polsce oraz CEO Grey Global Group na Europę Środkowo-Wschodnią będzie rezydujący do tej pory w Budapeszcie Włoch – Piero Leone.

Nowym Deputy Managing Directorem został Krzysztof Jankowski. Jego zadaniem będzie  przede wszystkim codzienna praca z  klientami oraz nowy biznes. Jestem bardzo zadowolony z dołączenia do  warszawskiego teamu w tak przełomowym momencie dla biura, jak i regionu –  mówi Jankowski –  mam nadzieję, że moje praca przyczyni się do rozwoju Grey w Europie Środkowo-Wschodniej.

Krzyszof Jankowski przez ostatnie 5 lat pracował w agencji reklamowej Euro RSCG i w tym czasie przyczynił się do znacznego rozwoju firmy. Z branżą reklamową Jankowski związany jest od 1992 roku, pracując zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Jego kariera zawodowa obejmuje pracę w Polsce jak i w Rosji.

Zarówno Jankowski, jak i Leone będą wspierani przez związany z Grey Warszawa przez wiele lat utalentowany team szefów poszczególnych komórek: Grey Worldwide (ATL), Argonauts (reklama interaktywna, internet), G2 (BTL), GCI (PR).

Obecnie klientami Grey Worldwide Warszawa są:BAT, DWS, Glaxo Smithkline, Grupa Żywiec (Tatra, Tatra Mocne, Specjal, Leżajsk, Heineken, Freeq), Hyundai, Hochland, Nokia, Novartis, Prima, Procter&Gamble (Lenor, Pantene, Londa, H. Boss), Sara Lee (Ambi Pur), TOZ, Wyeth, Dell, Medtronic, GEFCO.

O Grey Global Group

Spółka z grupy WPP, jest zdobywcą nagrody Euro Effie dla najlepszej agencji sieciowej w roku 2005 i jedną z największych organizacji reklamowych na świecie. Grey Global Group skupia niezależne organizacyjnie firmy, działające pod własnymi markami  w wielu dziedzinach związanych z przekazywaniem informacji, takich jak: reklama, public relations/kształtowanie opinii publicznej, marketing, budowanie marek, marketing bezpośredni, promowanie sprzedaży, marketing interaktywny oraz usługi medialne online i offline.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+