„Grillujemy wszędzie” w promocji Kamis. Do wygrania piłkarskie grille

Ruszyła związana z Euro 2012 promocja produktów grillowych Kamis. Akcję, którą wspólnie z producentem prowadzi agencja Albedo Marketing, wspierają działania ATL i BTL.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży produktów grillowych Kamis oraz stworzenie popytu na limitowaną serię przypraw i musztard w okresie Euro 2012.

W ramach akcji, która potrwa do 30 czerwca br., organizowana jest SMS-owa loteria pod nazwą „Grillujemy wszędzie”, w której co pół godziny rozlosowywane będą nagrody w postaci grilla imitującego piłkę futbolową.

grafika

Promocję wspiera kampania obejmująca komunikację ATL oraz BTL, w tym informacje w prasie i radiu oraz komunikację na opakowaniach promocyjnych i standy w sklepach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji