JWT pozyskała globalną obsługę reklamową piwa Grolsch

Agencja JWT wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową piwa Grolsch, produkowanego przez Asahi Group Holding (w Polsce należy do niej Kompania Piwowarska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
JWT pozyskała globalną obsługę reklamową piwa Grolsch

JWT pokonała w przetargu kilka agencji, których nazw nie ujawniono. Proces koordynowała firma The Observatory International.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla marki. Klient będzie obsługiwany z jej biura w Londynie, we współpracy z lokalnymi oddziałami JWT na poszczególnych rynkach.

Decyzja o wyborze JWT do globalnej obsługi Grolscha oznacza, że marka ta po raz pierwszy będzie miała scentralizowaną obsługę reklamową.

Richard Ingram, dyrektor ds. globalnej marki i innowacji w Grolschu, powiedział, że zespół JWT zaprezentował naprawdę ogromną pasję do marki oraz umiejętnego przełożenia „wielkiego myślenia” na wszystkie kanały komunikacji.

W Polsce wśród agencji obsługujących markę Grolsch była GPD Agency. Przygotowała m.in. realizowaną w latach 2015-2016 kampanię "za Grolsch kultury".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów