Group M: złe wieści dla rynku reklamy

USA to nie jedyny rynek na świecie, na którym spodziewane sąmniejsze od wcześniej zakładanych wydatki na reklamę.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wchodząca w skład WPP Group agencja Group M zredukowała swojąprognozę wzrostu odnośnie tegorocznych nakładów na reklamę wWielkiej Brytanii z 6 do 4 procent - informuje serwis MediaLife.

Jeszcze gorszy ma być przyszły rok, na który prognoza agencjizakłada zaledwie 3-procentowy wzrost wydatków reklamowych naWyspach.

Jedynym dobrze radzącym sobie medium będzie internet, wprzypadku którego nakłady na reklamę wzrosną w bieżącym roku o 27procent. Na drugim miejscu jest tutaj outdoor (wzrost o 4,5procenta), ale spadek zostanie odnotowany w przypadku prasycodziennej, czasopism oraz telewizji.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online