GroupM tworzy międzynarodowy hub w Polsce. Zatrudni 100 specjalistów

GroupM, należąca do holdingu WPP mediowa grupa inwestycyjna (należą do niej agencje Wavemaker, MediaCom, Mindshare), tworzy w Warszawie strukturę do obsługi międzynarodowych projektów digital marketingowych. Zatrudni 100 specjalistów od digital marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GroupM tworzy międzynarodowy hub w Polsce. Zatrudni 100 specjalistów
Izabela Albrychiewicz

W Warszawie powstaje międzynarodowy hub GroupM, współtworzonej przez agencje MediaCom, Wavemaker i Mindshare mediowej grupy inwestycyjnej. Międzynarodowa struktura zatrudni 100 specjalistów z obszarów m.in. search, social, programmatic oraz ad ops, czyli technologii reklamowych wspierających planowanie komunikacji. Będą oni pracowali dla globalnych i regionalnych marketerów prowadzących równolegle działania na wielu rynkach.

- Wielu zdolnych specjalistów, dynamiczny rynek, mocny lokalny zespół zarządzający oraz, co najważniejsze, duże zapotrzebowanie na obsługę międzynarodowych projektów digital wśród reklamodawców, zadecydowały o powołaniu w Polsce kolejnego hubu. Będzie to czwarta taka operacja na świecie, po Kolumbii, Meksyku i Indiach - mówi Justin Bland, który kieruje międzynarodową strukturą GroupM.

Albrychiewicz, Sacha i Piątkowski na czele

W Polsce w prace nad powstaniem hubu od początku zaangażowani są lokalni managerowie GroupM, czyli przede wszystkim Izabela Albrychiewicz, prezeska grupy i liderka regionu CEE, Daria Sacha, czyli chief operating officer GroupM oraz Tomasz Piątkowski, odpowiedzialny w zarządzie spółki za obszar digital.

W uruchomionych wcześniej trzech międzynarodowych hubach GroupM zatrudnionych jest już ponad 800 specjalistów z różnych dziedzin marketingu cyfrowego. Współpracują oni z lokalnymi ekspertami z biur GroupM w poszczególnych krajach, uczestnicząc w prowadzeniu projektów reklamowych dla globalnych, najczęściej zaawansowanych technologicznie marek, m.in. Google,Uber, Ford, Airbnb, Unilever, Mars czy Coca-Cola.

- W naszym nowym projekcie upatruję wartość zarówno dla międzynarodowych reklamodawców, jak i dla pracowników. Nowe centrum GroupM daje dość unikalną na rynku okazję pracy nad regionalnymi i międzynarodowymi kampaniami oraz poznaniabiznesu najbardziej rozwiniętych technologicznie marek. Polskie biura GroupM oraz naszych agencji coraz częściej współtworzyły w ostatnich latach huby dla swoich klientów, więc będzie to naturalne rozwinięcie pozyskanego już doświadczenia – mówi IzabelaAlbrychiewicz, prezeska GroupM Poland.

Rekrutacja do nowo powstałej struktury już trwa, plan na 2022 rok zakłada, że będzie w niej zatrudnionych ok. 100 wysokiej klasy specjalistów digital marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska