GroupM prognozuje wzrost globalnych nakładów na reklamę online

W 2010 roku światowe wydatki na internetową reklamę wyniosą 64,7miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Bedzie to oznaczało wzrost o 11 proc. w porównaniu z rokiembieżącym - prognozuje należąca holdingu WPP Group agencjaGroupM.

Tym samym udział internetowego sektora w całkowitych wydatkachna reklamę ma zwiększyć się w tym czasie z 13 do 15 proc.

W segmencie reklamy online najpopularniejsza ma być reklama winternetowych wyszukiwarkach, z przyszłorocznym udziałem napoziomie 43 proc. Wyprzedzi ona reklamę typu display (34proc.).

GroupM przewiduje także, że globalne nakłady na reklamę mobilnąwzrosną w przyszłym roku o 19 proc. do 3,3 miliarda dolarów i będąstanowić 6 proc. całkowitych wydatków na reklamę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"