GRP w sieci Ad.net

Nowy produkt reklamowy sieci Ad.net

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamowa Ad.net wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy - Great Reach Placement Net (GRP Net), umożliwiaj±cy budowanie kampanii reklamowej o dużym zasięgu. W skład powierzchni reklamowej GRP Net wchodzi ponad 6 000 polskich serwisów, odwiedzanych w ciągu miesiąca przez ponad 4,2 mln internautów (GRPnet to nie jest produkt stworzony w oparciu o witryny Ad.netu, tylko dotychczas zbudowaną sieć, a w oparciu o tzw. Gemius Space).

Główne zalety produktu reklamowego GRP Net to:

olbrzymi zasięg łączny (ponad 4 mln użytkowników miesięcznie);

możliwość szybkiej budowy zasięgu kampanii (około 350 tysięcy użytkowników dziennie);

niezwykła efektywność kosztowa (najtańsza powierzchnia reklamowa w polskim Internecie) dzięki sprzedaży reklamy w pakietach;

różnorodność tematyk serwisów wchodzących w skład powierzchni reklamowej GRP Net (lista serwisów jest dostępna na życzenie);

profil użytkowników zarówno całego GRP Net, jak i poszczególnych kategorii tematycznych poznany dzięki badaniu Prawdziwy Profil (dostępny wkrótce);

unikatowe raporty pozwalające na pełną analizę zrealizowanej kampanii (wnikliwa analiza post click w przypadku monitorowania przez system Gemius promowanego serwisu).

Statystyki powierzchni reklamowej GRP Net (źródło: Gemius Pro, średnia z czerwca 2003)

Liczba użytkowników dziennie: 357 867

Liczba użytkowników tygodniowo: 1 509 942

Liczba użytkowników miesięcznie: 4 225 043

Oferta reklamowa GRP Net GRP Net oferuje emisje trzech form reklamowych: pop up, pop under, interstitial.

Produkt reklamowy GRP Net składa się z dwóch pakietów reklamowych:

GRP Net 350 (gwarantowane dotarcie z przekazem reklamowym do 350 000 użytkowników w ciągu - co najmniej - dnia)

GRP Net 1500 (gwarantowane dotarcie z przekazem reklamowym do 1 500 000 użytkowników w ciągu - co najmniej - tygodnia). W przypadku obu pakietów średnia częstotliwość kontaktów użytkownika z reklamą wynosi 1.

Pakiet Forma reklamy Cena CPM/CPT

GRP Net 350 Pop up/under 6 000 zł 17,14 zł

GRP Net 350 Interstitial 8 000 zł 22,86 zł

GRP Net 1500 Pop up/under 18 000 zł 12,00 zł

GRP Net 1500 Interstitial 22 000 zł 14,66 zł

GRP Net jest jedną z najtańszych ofert emisji tych form reklamy w polskim Internecie.

"GRP Net to zupełnie nowy produkt reklamowy na polskim rynku. Po pierwsze, nikt inny nie oferuje emisji reklamy jednocześnie na ponad sześciu tysiącach najróżniejszych serwisach internetowych. Po drugie, zastosowaliśmy innowacyjne podejście do sprzedaży tego produktu, gwarantujące naszym reklamodawcom dotarcie z przekazem reklamowym do określonej liczby odbiorców. Stąd już tylko krok do wprowadzenia w Internecie klasycznych pakietów GRP, opartych na gwarantowanym dotarciu w określonych grupach celowych. Dodatkowo oferta GRP Net, ze względu na koszty, jest idealnym rozwiązaniem do wykorzystania w zasięgowych kampaniach reklamowych" - Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"